Lommel quercus

• Friendship through service

• Serving the Children of the World

Met dank aan onze sponsors:

Aanmelden voor leden:

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Tweedehands boeken / Vrienden van Gambia FV

Kiwanis Lommel Quercus en FV vrienden van Gambia verkopen boeken, verkregen via giften, waarvan de opbrengst integraal naar hun sociale doelen gaan.

Meer info en bestellen via https://www.boekentweedehands.be

Akindo

Akindo is een accomodatie waar kansarme kinderen een week op vakantie mogen komen.
Aangezien wij vinden dat elk kind recht heeft op vakantie steunen wij Akindo al vele jaren.

We steunen Akindo daar waar nodig is op velerlei gebied.  Een jaarlijks terugkerend project zijn de barbecue's in de maanden Juli en Augustus. Elke week organiseren we een barbecue voor de kinderen die zeer enthousiast ontvangen wordt.

www.akindo.be.

Plezante Quiz

Traditioneel organiseert Kiwanisclub Lommel Quercus elk jaar in November de Plezante Quiz.
Dankzij deelname van veel enthousiaste Quizers kunnen we elk jaar een aantal goede doelen voorzien van een financiele bijdrage.

www.plezantequiz.be

Kristalia

Graag zien we jullie weer ambiance komen maken op ons gezellige Noord-Limburgse event Kristalia.

Meer info: www.kristalialommel.be