Dilbeek Bruegel

bruegel-festijn
Kiwanis > Sociale acties > Filem'on 2015

Filem'on 2015 Kinderfilmfestival

Kiwanis Bruegel blijft trouw aan zijn inzet voor de kinderen.

Inderdaad de club Dilbeek Bruegel sponserde het ‘’Film Festival voor Kinderen’’ dat plaats vond in Brussel van 01/11/15 tot 08/11/15 en stelde  een logistische hulp ter beschikking door fysische aanwezigheid in verschillende Brusselsche zalen  en ook om voor 140 kinderen de inkomprijs van 2 en 3€ aan te bieden.

Filem’On organiseerde dit jaar voor de 9de maal het ‘’Film Festival voor Kinderen’’ en mag prat gaan over een waar succes. Bij elke vertoning waren de zalen ‘’prop’’ vol, er waren plaatsen te weinig en bij het verlaten van de vertoningen was het fijn om zien hoe de kinderen genoten hadden. Breed glimlachend en met een ballonetje als aandenken verlieten zij de zalen.

Op zaterdag 7 november 2015 hebben de leden van Kiwanis Dilbeekl Bruegel deelgenomen aan de prijs uitreiking voor de beste films. Een jury van kinderen hebben hun keuzes mogen bepalen. Er kwam commentaar in drie talen en de aandacht ging vooral naar de kleuren en het sociaal aspect zoals diversiteit.

H.B.

Aanmelden voor leden: