Dilbeek Bruegel

bruegel-festijn
Kiwanis > Sociale acties > Sinterklaas aan ACACIAS 2017

Sinterklaas aan ACACIAS 2017

HET BEZOEK VAN ONZE CLUB LEDEN TER GELEGENHEID VAN HET SINTERKLAAS FEEST AAN DE ACACIAS SHOOL IN ANDERLECHT OP 07/12/2017

Reeds enkele jaren steunt onze club de Acacias school in Anderlecht. Steun die volledig in de lijn ligt van de Kiwanis doelstellingen vermits hulp geboden wordt voor 100% aan kinderen in nood (handicap1 en 2 en autisme).

Het gaat om financiële en fisische hulp vermits enkele leden Sinterklaas begeleid hebben op 07/12/2017 bij zijn bezoek aan de 150 kinderen in hun verschillende klaslokalen waar het aangekochte speelgoed uitgestald was en versnaperingen uitgedeeld werden.

De kinderen zongen liedjes en gaven ons tekeningen als aandenken. Deze aktie verwarmen onze harten en wij gingen huiswaarts met de overtuiging een zeer ''goede daad'' voltrokken te hebben en dit zagen wij in de ogen van de kinderen, ogen die straalden van geluk.

Laatste uitgave  9 feb. 2018

Aanmelden voor leden: